motospecjalista.pl

Multivan VW

Multivan VW

Multivan VW

W najtańszej wersji to koszt niemal 200 tysięcy złotych. VW Multivan to mobilna i z pewnością najtańsza kawalerka na polskim rynku.

Wykładzina wysokiej jakości, składany stolik, cztery komfortowe fotele oraz kanapa tapicerowane skórą, klimatyzacja i roletki w oknach znacznie uprzyjemniają życie na pokładzie Multivana. Z tak urządzonego biura lub jeśli ktoś woli kawalerki na kołach mogą korzystać kierowca i sześciu pasażerów. Wersja długa, której rozstaw osi wynosi 3,4 m [w standardowej – 3 m] zapewnia nawet przy komplecie pasażerów wystarczająco miejsca na bagaż, a nawet na nadbagaż. Pojęcie ograniczeń w tym aucie nie istnieje. Wydłużony rozstaw osi to jeszcze większy komfort, choć na długich poprzecznych nierównościach Multivan zaczyna nieco bujać. Z punktu widzenia kierowcy ważne jest, że tak duże i wysokie auto prowadzi się dziecinnie łatwo i że zachowuje ono nadzwyczajną stabilność. Przy masie własnej powyżej 2,2 tony to spory wyczyn. Dwulitrowy TDI [biturbo] rozwija moc 180 KM, co w połączeniu z dwusprzęgłową skrzynią DSG zapewnia więcej niż przyzwoite osiągi. Łagodnie traktowany VW zużywa 8,5 L ropy na przejechanie 100 km, a szybciej – nawet 13 l/100 km. Gdyby nie wysoka cena, można by rzec, że Multivan to bardzo dobre auto rodzinne. A tak pozostaje tylko zabawką dla zajętych prezesów przerośniętych korporacji.

Please follow and like us:

2 komentarze

  • I used to be advised your blog by means of our nephew. I am just not constructive if this distribute will be created by using your ex as no one identify this sort of distinctive with regards to the difficulty. That you are wonderful! Thanks a lot!

  • Michał

    Dobry artykuł, dzięki

RSS
Follow by Email